Cel mai simplu mod de a-ți înființa un PFA
Îți deschizi PFA-ul 100% online în doar 10 minute. Iar cu noua ofertă Business Starter Pack ⭐ ai înființare gratuită, contabilitate completă, facturare simplificată și consultanță dedicată la fiecare pas. Economisești timp și bani din prima.
Deschide un PFA în 10 minute
Procesul de înființare PFA cu StartCo e 100% online

1. Stabilești detaliile PFA-ului
Alegi activitățile pe care le vei desfășura, sediul și tot ce e nevoie.

2. Introduci datele personale
Completezi datele tale personale și de contact.

3. Verifici identitatea și semnezi
După ce îți verificăm identitatea, semnezi actele gata completate direct în aplicație.

4. Descarci actele originale
În câteva zile PFA-ul tău e înființat și descarci actele originale emise de Registrul Comerțului din aplicația StartCo.

Facturare, contabilitate și consultanță inteligentă
De la înființare la încasare, fără efort
Ai toate uneltele ca să începi și să-ți administrezi PFA-ul simplu, fără stres și 100% legal.
Înființezi PFA-ul
Îți deschidem PFA oriunde în Romania, în doar 3-7 zile. Fără să-ți bați capul cu actele și fără să mergi la instituții.

Consultanță personalizată
Experții noștri contabili acreditați CECCAR sunt alături de tine la fiecare pas, pentru ca tu să iei cele mai bune decizii.

Facturare cu e-Factura
Emiți facturi și le trimiți automat în e-Factura. Încasezi cu cardul de la clienții tăi prin EuPlatesc.ro.

Contabilitate deșteaptă
Toate facturile și bonurile tale se transformă pe loc în registre contabile gata completate iar tu știi mereu ce taxe ai de plată.

Costuri înființare PFA
Prețuri și servicii complet transparente, nimic în plus.
Doar Înființare PFA
Dacă vrei doar să-ți deschidem PFA-ul rapid, ușor, cu zero alergătură. AI PFA-ul gata în 3-7 zile și consultanță inclusă pe toată durata.
Include:
Înființarea PFA
Îți deschidem PFA-ul la Registrul Comerțului
Consultanță
Telefonică și prin chat/email pe toată durata
Opțional: Găzduirea sediului
Stabilește-ți sediul în una din cele +40 de locații
Înființare și Gestiune Completă PFA
Tot ce ai nevoie pentru PFA, de la înființare, facturare, contabil dedicat și consultanță.
Include, pe lângă înființare:
Facturare și e-Factura
Emiți facturi rapid și le trimiți automat la ANAF
Contabilitate și contabil dedicat
AI un contabil dedicat care se ocupă de toată contabilitatea și te ajută cu sfaturi și consultanță specializată
Aplicație de administrare PFA
Vezi în timp real venituri, cheltuieli, taxe și tot ce ai nevoie ca să-ți gestionezi finanțele ușor
Satisfacție Garantată
Dacă ești nemulțumit de serviciile noastre, îți dăm banii înapoi. Fără excepții.

Găzduire sediu PFA cu acoperire națională
Nu ai unde să stabilești sediul? Nicio problemă. StartCo îți pune la dispoziție toată țara ca tu să alegi locația perfectă.
Ce primești la StartCo și nu primești în nicio altă parte?

Simplitate
Îți înființezi și administrezi PFA-ul tău într-un singur loc, fără tool-uri separate sau alte bătăi de cap.Suport
Ai acces rapid la specialiști (da! oameni reali, nu chatbots) gata să te ajute cu orice problemă. Nu aștepți zile sau săptămâni după un răspuns.Siguranță
Toți experții contabili StartCo sunt acreditați CECCAR. Problema ta e și problema noastră, deci soluțiile le găsim întotdeauna împreună.Zero riscuri
Nu ești mulțumit de serviciile StartCo? Poți renunța oricând și îți dăm banii înapoi, fără excepții.🚀 Peste 10.000 de freelanceri și-au deschis PFA-ul cu StartCo
“Datorită echipei StartCo, tot procesul de creare a PFA-ului a fost entuziasmant! Înainte să îi găsesc pe cei de la StartCo încercasem să colaborez cu o altă firmă, dar primeam răspuns la întrebări abia după câteva zile (asta mi-a dat dovadă de neseriozitate) … Am reluat căutările și i-am găsit pe cei de la StartCo. Aceștia au dat dovadă de profesionalism, amabilitate, seriozitate și promptitudine! Sunt încântată să continuăm colaborarea și de acum înainte! Toate laudele, îi recomand cu mare drag! ”

“Foarte incantata de serviciile oferite. Platforma este bine pusa la punct si intuitiva, angajatii foarte amabili si prompti. Recomand colaborarea cu acestia, am economisit timp, bani si energie. Multumesc! ”

“Initial am mers la registrul comertului si am fost intampinat de functionarii publici ai statului, ce m-au bulversat total, iar atitudinea a lasat de dorit, asa ca mi-a fost recomandat StartCo. Au fost foarte prompti, profesionisti si rabdatori. Totul a decurs mult mai repede decat ma asteptam, am folosit si numarul de telefon pentru intrebarile si modificarile suplimentare unde am fost lamurit pe deplin. Nu a fost necesar sa ma deplasez, totul s-a facut in mediul online. Recomand cu toata increderea! ”

“Oameni seriosi si un proces complet automatizat in mediul online, totul a decurs conform celor descrise pe site.”

“Modul de colaborare online este foarte operativ. Platforma este intuitiva si clara in cerinte. Personal serios si competent. Am fost foarte mulțumit de modul de operare si de colaborarea cu StartCo”

“Flawless. Toata procedura a durat o saptamana fara nici o problema”

“Am avut o experienta foarte placuta cu echipa Startco! Prin intermediul lor mi-am infiintat PFA-ul si au dat dovada de mult profesionalism si mi-au oferit suportul lor telefonic/email toata perioada, pana la admiterea dosarului. Atat site-ul cat si aplicatia sunt foarte usor de utilizat, iar actele se depun foarte repede. Ma bucur ca am avut ocazia de a colabora cu ei si ca m-au ajutat sa scap de drumul pana la Registrul Comertului. Nota 10! ”

“Tot procesul a fost rapid, fara efort si batai de cap din partea mea. Am castigat timp apeland la StartCo dar si cateva extra beneficii care vin la pachet in momentul in care colaborezi cu ei. In plus, doamnele cu care am interacționat au fost foarte amabile. Sunt foarte mulțumita de alegerea facuta!”

“Tot procesul a fost foarte rapid, transparent si usor de dus la capat. Am primit informatii utile si inainte de deschiderea PFA ului, dar si dupa, mai ales mailul cu primele lucruri de stiut dupa infiintare. Pentru cineva care e absolut nou in antreprenoriat, tot serviciul a fost extrem, extrem de util. ”

“A very professional, supportive, and helpful team , with great communication skills and an extremely friendly user interface.”
